söndag 2 november 2008

Leave the body leave the mind.

Det är något som inte stämmer helt med min kropp. Jag får ont i magen och mår illa av ingenting och känner mig lite dödssjuk. Det är inte likt mig att ha mensvärk i flera hundra dagar och min mage svullnar upp som om jag vore gravid. Tänk om jag skulle vara det. Vad förvånade alla skulle bli. Mest jag själv och min fru. Men jag önskar lite att jag är just med barn. En liten jungfrufödsel skulle sitta fint och en bebis skulle vara som en liten lampa i höstmörkret. Chansen är dock försvinnande liten och jag börjar fundera på magsår. Det skulle vara typiskt nu när jag ÄNTLIGEN har avslutat fysikhelvetet. Herrejävlar jag klarade av att läsa upp till MVG! Såna genier som jag växer verkligen inte på träd. Den utbildning som nekar mig inträde gör sin största miss ever. Det är fakta.

Inga kommentarer: