fredag 28 november 2008

Late night driver.

Hej jag har tusen känslor i mitt huvud at the moment och jag vet inte vilken jag ska välja. Förut skrek jag högt ute på min balkong med min bästa vän och jag tänkte att grannarna skulle bli störda. Det är stört att jag tänker så.

Tusen känslor bättre än ingen känsla. Tänkte jag där jag skrek.

Sen sneakade jag in på annans facebook o kollade på folk jag inte gillar. Jag har ingen egen facebook. Och det är många jag inte gillar. Så vad gör man inte?

Jag hatar facebook.

3 kommentarer:

anno sa...

det är något allvarligt fel med bloggens tidsangivelse. nu är klockan inte alls 15 nånting. jag ska sova.

oney sa...

Jag skrev ett svar till dig på doppebloggen. Det är bra att snoka och facebook är överskattat.

oney sa...

ps. Vi har fixat biljetter hem från Sthlm den 1 jan. Jag hoppas att du och Ida vill fira med oss i Erks lägenhet. Julan också. Det blir mysigt. Middag och inte för mycket sprit för jag vill inte igen sitta bakfull på ett X2000. Vi tar bilen upp dagen innan nyår tänkte vi.