måndag 13 oktober 2008

Cancerous















4 kommentarer:

anno sa...

Besök från Åland. Traditionen sade kräftskiva och galenskap och så blev fallet. Men bilderna ligger i störd ordning. Vet någon hur man justerar bildordning efter att man har lagt in bilderna?

oney sa...

Nu har jag tagit bort inläggen om usk:or på bloggen. Kan du tycka om mig igen och inte vara sur när vi pratar.
Nimis heter stället och det är inte utplånat. Jag var där i söndags med mor&far och julan&jarand och så Nora såklart.

anno sa...

ellen jag skulle väl aldrig vara sur på dig när vi pratar bara för ett dumt blogginlägg? du är min syster och det smäller högre you know. och snart kommer du hit och det är bra för jag saknar dig.

Julan sa...

amen guuud vad underbart det ser ut! varför sjulle ni göra allt det där galna när jag inte kunde vara med??? så himla taskigt! men nu har jag bestämt mig för att flytta till uppsala efter jul så då har ni ju chans att gottgöra mig hundra gånger om. ja jävlar! hjälper ni mig att hålla utkik efter lägenhet?

puuusssssssssssssss!