lördag 12 juli 2008

Leave the body leave the mind.

Så var det dags. Lämna västkusten ett ögonblick för östkust, hemma och min lilla pojke. Jag har saknat honom nu när jag har varit borta. Fina lilla barn, två veckor hos honom blir fint. Det vet jag. Hans mamma nämnde något om att simma bland delfiner och jag tänker att jag ska visa framfötterna om det nu blir så.

Studierna gör sig påminda och jag tänker att jag ska ge upp ibland. Skolan i Lkpg har nu meddelat att jag har för bra betyg för att göra dem bättre. Således måste jag, om jag vill nå toppen, göra prövningar efter att ha läst in kurserna som återstår på egen hand. Men hur pluggar man in Kemi B och Franska steg 3&4 för att sedan prestera MVG? Jag ber gudarna om nåd och drömmer om Karibien.

Annars är det Norge- och Berlinresor som väntar. Kanske kan det öka min motivation eller varför inte vidga mina vyer. Nånstans finns den där platsen för mig, jag ska bara ge mig fan på att hitta den.

Inga kommentarer: