onsdag 6 augusti 2008

Those lesbian lovers.

Jag skäms för att även jag faller i gropen för sneaky skvaller. Blir sur på snacket om Lindsay Lohan och hennes Sam. Samtidigt kan jag inte hjälpa att jag bildgooglar paret och tycker hela grejjen är lite spännande. Samtidigt som jag upplever hela homogrejjen så vardagsaktig och naturlig, och blir förvånad om någon tycker det är konstigt med mig och frugan eller tittar extra länge osv, så kan jag inte undgå att tycka att det är extra smaskigt med skvaller om the lez couples. Kanske inte så konstigt dock att man påverkas av omvärldens uppförstorade reaktioner när en Hollywood-stjärna kommer ut med att hellre slicka fitta än röv som en och annan tuff flata skulle uttrycka sig.

På tal om dykes måste jag bara få fälla en skriftlig tår för fotbollen som gick åt helvete.

Inga kommentarer: