torsdag 18 december 2008

The bad touch.

Skit också. Härmed ligger jag i totalt underläge Ida. Utsmetad som en bagge under din sko. Slaven som sliter sönder ryggen när jag bygger din pyramid. Sammanbiten tar jag emot ditt hånskratt, spott och spe.

Du hade rätt.

Jag hade fel:

"You and me baby ain't nothin' but mammals
So let''s do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Gettin' horny now"

Innan jag erkände mitt nederlag ansåg jag att det stod fel när jag läste. Envis som terrier lät jag tyda.se översätta detta sjuka ord, mammals:

"däggdjur
any warm-blooded vertebrate having the skin more or less covered with hair; young are born alive except for the small subclass of monotremes and nourished with milk"

Så varsågod. Jag är din.

2 kommentarer:

oney sa...

Anno!Jag har alltid trott att de sjunger animals och inte mammals. Var det så du trodde också?
Hur som helst, låter suger illa.

anno sa...

ja det är klart jag trodde!! vilken jävel tror ens att ett ord som mammals existerar?! snacka om en dum-fälla. och ja, låten är skit.